دنیای مریم donyayeh_maryam

دنیای مریم donyayeh_maryam

منوي اصلي

آرشيو موضوعي

آرشيو مطالب

لينکستان

ساعت

امکانات

ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 6
بازدید دیروز : 3
بازدید هفته : 23
بازدید ماه : 23
بازدید کل : 7789
تعداد مطالب : 11
تعداد نظرات : 2
تعداد آنلاین : 1


از هر که پرسیدم گفت" فراموشش کن

اما چگونه?

هیچکس نگفت یکی گفت"

دیگر بدو فکر نکناما چگونه به او فکر نکنم

در حالی که هر لحظه یادش در خاطر من است

 

دیگری گفت"

دیگر به او نگاهی نکن

اما چگونه نگاهش ?

در حالی که نگاه تنها مسیر میان من و اوست

دیگری گفت"نگاهش را نادیده بگیر

اما چگونه نگاهش را نادیده بگیرم در حالی نگاهش در آینه پیداست

تمام راه حلها را امتحان کردم

اما نشد

هر روز خاطره اش تازه تر است

از دیروز و هر روز نگاهش همان نگاه دیروز است

همان نگاه اول روز

چگونه می توانم فراموشش کنم

در حالی که در تک تک ستاره آسمان

بر قطره ی موج های دریا

بر برگ سبز سرو نامش را نوشته ام

از صدای چکاوک از صدای بلبل از سکوت قاصدک

تنها صدای سلام او را می شناسم

در هر آینه ای بر هر دیواری

قابی از نگاهش نصب کرده ام حال از خود تو می پرسم

چگونه فراموشت کنم??

چگونه دیگر نگاهت نکنم??

چگونه دیگر نامت را نیاورم

چگونه دیگر در آینه بنگرم

چگونه دیگر صدایت را نشنوم

چگونه دیگر آمدنت را به انتظار ننشینم

ای کاش پاسخم می دادی

ای کاش فقط برای یک لحظه سکوت را می شکستی

از تو بپرسم

چگونه به آسمان نگاه کنم

ماه رخ تو را هرشب تمام نبینم

چگونه چشمه آب را بنگرم

جوشش مهربانی ات از خاطرم نگذرد

چگون به کوه نگاهی اندازم

عظمت و بزرگی نگاهت را نجویم

چگونه از کنار نسیم بگذرم

بوی خوش تو به مشامم نرسد

چگونه موج های دریا را ببینم

یاد نام تو روی شن های ساحل نیفتم

چگونه

بگو چگونه می توانم با تمام آنچه دارم

هر چند جز نگاهت هیچ ندارم

وداع کنم

فرض کنم از ابتدا هیچ نداشته ام

چگونه باور کنم حرف های شقایق همه دورغ بوده است

تمام حرف های قاصدک

امید گنجشک

تمام خاطرات پرستو

چگونه باور کنم تو دیگر نگاهم نخوای کرد

چگونه باور کنم زندگی به همین سادگی مسیر جاده نو را از من جدا کرد

چگونه باور کنم آن بیابان که جز برهوت تنهایی نیست

خیلی وقت است آغاز گشته است

چگونه باور کنم سرابی بیش نبودی

چگونه باور کنم جاده سنگ دلی اش را

برای همگان تنها در زندگی من به نمایش گذاشت

چگونه باور کنم ماه از سرزمین من گریخت

بی آنکه مهتابی او را بر باید

تو بگو چگونه باید باور کنم



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نويسنده: دنیا تاريخ: شنبه 15 مهر 1391برچسب:, موضوع: <-PostCategory-> لينک به اين مطلب

درباره وبلاگ
به وبلاگ من خوش آمدید

نويسندگان

لينکهاي روزانه

جستجوي مطالب

طراح قالب

© All Rights Reserved to xn--mgbph3fbc25gbac.LoxBlog.Com | Template By: NazTarin.Com